آتش سوزی آپارتمانی در جنوب وینیپگ، آتش نشان را به بیمارستان فرستاد

آتش سوزی در یک آپارتمان پنج طبقه در جنوب وینیپگ یک آتش نشان را صبح شنبه به بیمارستان فرستاد.

درست بعد از ساعت 9:30 صبح، خدمه اورژانس به گزارش‌های مربوط به آتش‌سوزی در یک ساختمان آپارتمانی در خیابان نیودیل پاسخ دادند – خیابان کوتاهی که از بزرگراه پمبینا، درست در شمال دالهوسی درایو در محله ریچموند غربی منتهی می‌شود. وینیپگ گفت.

تری کلی، رئیس منطقه در خدمات امدادرسانی آتش نشانی وینیپگ، گفت که بازرسان هنوز در حال بررسی علت آتش سوزی هستند اما ایده ای از محل شروع آتش سوزی دارند.

او روز شنبه به سی‌بی‌سی گفت: «به‌نظر می‌رسد آتش‌سوزی در سازه‌ای داشتیم که از بالکن شروع شده بود و از طریق پنجره به سوییتی در طبقه دوم رسیده بود».

دو بالکن آپارتمان سوخته
یک مقام آتش نشانی گفت: ساختمان برای احتیاط تخلیه شد. (والتر برنال/سی بی سی)

در بیانیه خبری شهر آمده است که هنگام ورود خدمه دود و شعله های آتش از آپارتمان مشاهده شد و واحدهای بیشتری به دلیل وسعت ساختمان و تعداد ساکنان برای کمک فراخوانده شدند.

به گفته این شهر، خدمه از داخل و خارج ساختمان با آتش مبارزه کردند و اندکی پس از ساعت 10 صبح آن را تحت کنترل قرار دادند، برخی از واحدهای ساختمان بر اثر دود، آتش و آب آسیب دیدند.

کلی گفت که ساختمان برای احتیاط تخلیه شد. آتش نشانان به برخی از ساکنان کمک کردند تا ساختمان را تخلیه کنند، اما اکثر آنها بدون کمک توانستند از آن خارج شوند.

یک خودروی پلیس، یک خودروی آتش نشانی و یک ماشین آتش نشانی در نزدیکی یک ساختمان آپارتمانی پارک شده اند.
به گفته شهر وینیپگ، یکی از آتش نشانان توسط امدادگران در محل مورد ارزیابی قرار گرفت و در وضعیت پایدار به بیمارستان منتقل شد. (والتر برنال/سی بی سی)

یک اتوبوس ترانزیت وینیپگ به عنوان سرپناهی برای ساکنان آواره استفاده شد. شهر گفت که ساکنان سوئیت های آسیب ندیده پس از پاکسازی دود از ساختمان توسط آتش نشانان و اطمینان از ایمن بودن آن توانستند به آنجا برگردند.

شهر می گوید که یکی از ساکنان توسط امدادگران خارج از بلوک آپارتمان مورد ارزیابی قرار گرفت اما نیازی به بستری شدن در بیمارستان نداشت. امدادگران همچنین یک آتش نشان را ارزیابی کردند که در وضعیت پایدار به بیمارستان منتقل شد.

این شهر گفت که برآورد خسارات ناشی از این آتش سوزی هنوز مشخص نشده است.

اطلاعات بیشتر از CBC Manitoba: