ارتش برای حمایت از Shamattawa ، Man. ، همزمان با بالا رفتن موارد COVID-19

نیروهای مسلح کانادا می گوید برای حمایت از اولین ملت شاماتاوا در شمال منیتوبا در حالی که پرونده های COVID-19 سر به فلک می کشد ، وزیر فدرال خدمات بومی شنبه در توییتی تایید کرد.

رئیس جامعه پرواز ، در حدود 745 کیلومتری شمال وینیپگ در شمال شرقی تامپسون ، من ، واقع شده است و کل این هفته خواستار کمک نظامی بوده است.

“من با رئیس صحبت کردم [Eric] دیروز موی سرخ در مورد اینکه چگونه کانادا می تواند با تلاش های COVID-19 خود به Shamattawa First Nation کمک کند ، به ویژه با توجه به موارد نگران کننده ، “مارک میلر در توئیت گفت.

“بسیار خوشحالم که پشتیبانی نیروهای مسلح کانادا را تأیید کردم.”

روز جمعه ، سرخ گفت 133 نفر از نظر بیماری مثبت هستند و جامعه 68 درصد مثبت بودن آزمایش را دارد. حدود 1300 نفر در جامعه زندگی می کنند.

اوایل هفته جاری Redhead گفت: “ما بیش از لاغر کشیده ایم.” “ما در حال حاضر به معنای واقعی کلمه در نقطه شکست هستیم.”

علی رغم تلاش هایی از قبیل تحمیل قانون منع رفت و آمد ، مأموریت نقاب ، بستن دفتر گروه و مدرسه و اصرار مردم به ماندن در خانه ، تعداد موارد در جامعه وی رو به رشد است.

سالن ورزشی مدرسه به عنوان یک واحد انزوا برای افرادی که تست مثبت دارند استفاده می شود. Redhead گفت ، حدود 24 نفر می توانند در آنجا بمانند و در حال حاضر ظرفیت بالایی دارد. اکنون نزدیک به 40 نفر به خارج از جامعه منتقل شده اند تا بتوانند خود را به درستی منزوی کنند ، اما Redhead می گوید امکانات خارج از ملت اول نیز به مرزهای خود نزدیک شده است.

وزیر دفاع ملی هارجیت سججان نیز توییتی نوشت روز شنبه برای تأیید اعزام ارتش.

وی نوشت: “CanadianForces همیشه برای کمک در مواقع ضروری وجود خواهد داشت.”

CBC News برای کسب اطلاعات بیشتر با دولت فدرال و ملت اول تماس گرفته است.

تماشا کنید | با افزایش موارد COVID-19 ، شاماتاوا درخواست کمک نظامی می کند

رئیس جمعیت اول شاماتاوا در شمال مانیتوبا در حال افزایش درخواست های کمک نظامی در جامعه خود است زیرا تعداد افراد آلوده به COVID-19 همچنان در حال افزایش است. 1:52