اقدام استان برای استخدام محققان کلاهبرداری موجب خشم دریافت کنندگان کمک های اجتماعی می شود

برخی از افرادی که با کمک های اجتماعی زندگی می کنند می گویند که آنها عصبانی هستند که دولت انتاریو به جای پاسخگویی به درخواست های آنها برای کمک بیشتر در طول همه گیر ، بازرسان کلاهبرداری را استخدام می کند.

جسیکا-فی واترز ، که از طریق برنامه حمایت از معلولیت اونتاریو (ODSP) کمک می گیرد و با سایر گیرندگان برای منابع بیشتر در طول همه گیری ، طرفداری می کند ، گفت: “این مثل یک ضربه به دندان است.”

آنها خرج خواهند کرد [money] در هر چیزی غیر از کمک واقعی به مردم ODSP برای کمک به آنها طراحی شده است.– جسیکا-فی واترز ، گیرنده و مدافع ODSP

واترز گفت: “این یک چیز است که تقریباً اساساً از همه گیر نادیده گرفته می شود ، اما پس از آن شنیدن این واقعیت که آنها این محققانی را استخدام می کنند که قرار است بیش از هر کس دیگری از ODSP پول بپردازند … برای من فقط دیوانه است.”

این استان آگهی استخدام 17 “تحلیلگر صحت برنامه” را ارسال کرده است. با توجه به توضیحات شغلی ، متقاضیان موفق می توانند “انجام ممیزی پرونده” ، “تحقیق” درستی برنامه “و” ارتباط با مشاور و مجری قانون در مواردی که ادعا می شود کلاهبرداری در زمینه کمک اجتماعی است و به عنوان شاهد خبره عمل می کنند. “

حقوق و دستمزد برای موقعیت های موقت یک ساله بین 1،282.89 تا 1635.89 دلار در هفته “با امکان تمدید” است.

وزارت كودكان ، اجتماعات و خدمات اجتماعی 17 “تحلیلگر صحت برنامه” را استخدام می كند. (دولت انتاریو)

NDP اولویت ها را زیر سوال می برد

این هفته ، لیزا گرتزکی ، منتقد جامعه NDP و خدمات اجتماعی ، هزینه ها را محکوم کرد.

نماینده مردم ویندزور وست در پارک کوئین گفت: “این مبلغ 1.5 میلیون دلار است که می تواند به افراد مبتلا به ODSP کمک کند ، نه اینکه بخواهد مردم را از حمایت حیاتی خود در طی همه گیری دور کند.”

در یک ایمیل ، سخنگوی وزارت کودکان ، اجتماعات و خدمات اجتماعی گفت که تصمیم برای استخدام محققان نگرانی هایی را مطرح می کند که حسابرس کل انتاریو بانی لیزیک در بررسی سال 2019 برنامه ODSP اعلام کرد.

گزارش AG اشاره کرد که تقریباً 42،000 اتهام کلاهبرداری به موقع بررسی نشده است ، با 60 درصد بیش از یک سال عقب مانده.

لیسیک نوشت: “بررسی به موقع این ادعاها برای شناسایی و به حداقل رساندن اضافه پرداخت ها بسیار مهم است.”

وزارت گفت که کارگران پرونده دیگر ادعاهای کلاهبرداری را بررسی نخواهند کرد زیرا “این مدت زمان کار با مشتریان خود را کاهش می دهد ، از جمله کمک به آنها برای دستیابی به پشتیبانی تثبیت کننده زندگی”.

“این یک کابوس بوده است”

گیرندگان ODSP و مدافعان آنها با استفاده از هشتگ #ODSP فقر در شبکه های اجتماعی از استان خواسته اند تا مزایای این بیماری همه گیر را افزایش دهد ، به ویژه برای افرادی که واجد شرایط مزایای پاسخ اضطراری کانادا نیستند ، که ماهانه حدود 2000 دلار پرداخت می کند. افراد مجرد ODSP ماهانه حداکثر 1199 دلار دریافت می کنند.

واترز ، که بیش از یک دهه پیش مبتلا به H1N1 شده بود ، از اختلال سیستم ایمنی بدن رنج می برد ، گفت بسیاری از افراد دارای معلولیت به دلیل آسیب پذیری در برابر بیماری شدیدتر از COVID-19 ، دربند خانه شده اند و مجبورند هزینه های بیشتری را از سفارش مواد غذایی پرداخت کنند. برای حمل و نقل به تجهیزات محافظت شخصی

واترز گفت: “این یک کابوس بوده است.” “آنها آن را صرف هر چیز دیگری غیر از کمک واقعی به افرادی که ODSP برای کمک به آنها طراحی شده است ، می کنند.”