اولین مرکز عمومی کانادا برای تحقیق، آموزش و آموزش تخم مرغ در مانیتوبا افتتاح شد

اولین مرکز عمومی کانادا برای تحقیق، آموزش و آموزش تخم مرغ روز چهارشنبه درهای خود را در منیتوبا افتتاح کرد.

مرکز آموزشی و تحقیقاتی کشاورز تخم مرغ منیتوبا به لطف مشارکت بین کشاورزان تخم مرغ منیتوبا، دانشگاه مانیتوبا و همچنین دولت های فدرال و استانی ایجاد شد.

تاسیسات جدید که در حدود 28 کیلومتری جنوب وینیپگ در ایستگاه تحقیقاتی گلنلیای دانشگاه مانیتوبا واقع شده است، تحقیقات انجام شده بر روی تکنیک ها و فناوری های مدرن تولید تخم مرغ را ترویج و تقویت می کند و در عین حال به مردم نشان می دهد که کشاورزان تخم مرغ چه کار می کنند.

کورت زیمنس، یک کشاورز تخم مرغ و مدیر کشاورز تخم مرغ مانیتوبا، به سی بی سی نیوز گفت: «مانیتوبا تأسیسات دیگری مانند این ندارد که عموم مردم بتوانند … بیایند و این پرندگان را ببینند».

جوجه ها در تصویر هستند.
دو سیستم اسکان در این مرکز، محققان را قادر می سازد تا سلامت مرغ های تخمگذار و تخم های آنها را بررسی کنند. (کشاورزان تخم مرغ مانیتوبا)

این مرکز دارای دو انبار بیوسکیور است – یکی که پرندگان در آن آزادانه اداره می‌شوند و دیگری با «محل غنی‌شده» که به پرندگان امکان دسترسی به یک جعبه تودرتو و نشستن را می‌دهد. هر دو دارای پنجره هایی برای بازدید عموم از مرغ های تخمگذار هستند.

زیمنس گفت این اولین تاسیساتی است که آموزش عمومی در مورد پرورش تخم مرغ را با تحقیق ترکیب می کند. او به عنوان یک نسل سوم پرورش دهنده تخم مرغ، از مرکز جدید هیجان زده است.

زیمنس گفت: «با افزایش سن، دوست دارم به مردم کمک کنم تا بفهمند ما چه کار می کنیم. به همین دلیل است که ما در مورد این تأسیسات در اینجا بسیار پرشور هستیم، زیرا می‌توانیم مردم را وارد کنیم و کاری را که انجام می‌دهیم نشان دهیم و نشان دهیم که چقدر به آنچه تولید می‌کنیم افتخار می‌کنیم.»

دکتر جیم هاوس، استاد دانشگاه مانیتوبا در دپارتمان غذا و علوم تغذیه انسانی، گفت که مرکز جدید افراد، دیدگاه ها و محققان مختلف را گرد هم می آورد.

شما محققینی از مهندسی، علوم حیوانات، برنامه‌های تغذیه، مدیریت داده‌ها، هوش مصنوعی دارید – همه این افراد می‌توانند در برنامه‌ها همکاری کنند، به طوری که به ما امکان می‌دهد کل سیستمی را که پیش می‌رود بررسی و ارزیابی کنیم. او به CBC News گفت.

تخم مرغ ها در حال غلتیدن روی یک تسمه نقاله به تصویر کشیده شده اند.
به گفته هاوس، تحقیقات در این مرکز همچنین بررسی خواهد کرد که چگونه تغییرات در رژیم غذایی مرغ‌های تخم‌گذار می‌تواند بر مشخصات تغذیه‌ای تخم‌های آنها تأثیر بگذارد و ممکن است برای آزمایش‌های انسانی مورد استفاده قرار گیرد. (کشاورزان تخم مرغ مانیتوبا)

به گفته هاوس، این مرکز یک بخش خصوصی برای دانشجویان و محققان دانشگاه مانیتوبا دارد و دو سیستم اسکان آنها را قادر می سازد تا سلامت مرغ های تخمگذار را بررسی کنند.

وی گفت: پرندگان سالم تخم های سالمی می گذارند.

او گفت که هدف نهایی مرکز جدید این است که اطمینان حاصل شود که داده های جمع آوری شده از طریق روابط این مرکز با کشاورزان تخم مرغ منیتوبا و کشاورزان تخم مرغ کانادا مورد استفاده قرار می گیرند.

شما در واقع می توانید در دفتر خود در پردیس فورت گری یا هر جای دنیا نشسته باشید و داده هایی را که در اینجا تولید می شود دانلود کنید.

تحقیق در عمل

به گفته هاوس، تحقیقات در این مرکز همچنین بررسی خواهد کرد که چگونه تغییرات در رژیم غذایی مرغ‌های تخم‌گذار می‌تواند بر مشخصات تغذیه‌ای تخم‌های آنها تأثیر بگذارد.

او گفت که این داده ها می تواند توسط محققان برای آزمایش های انسانی برای درک بهتر نقش تخم مرغ در کمک به مبارزه با بیماری های چشمی و قلبی عروقی استفاده شود.

موارد متعددی از تخم مرغ ها در یک اتاق سردتر نگهداری می شوند.
طبق گفته کشاورزان تخم مرغ مانیتوبا، 170 کشاورز هر سال حدود 76 میلیون دوجین تخم مرغ در مانیتوبا تولید می کنند. (کشاورزان تخم مرغ مانیتوبا)

طبق گفته Manitoba Egg Farmers، منیتوبا تقریباً 2.6 میلیون مرغ تخمگذار دارد که تقریباً 10 درصد از سهم بازار کانادا را تشکیل می دهد. این حدود 76 میلیون دوجین تخم مرغ در منیتوبا در سال تولید می شود.

“من فقط 100 درصد تضمین می کنم که اگر در حال خرید یا خوردن تخم مرغ از مانیتوبا هستید. [store]زیمنس گفت، آنها در اینجا در منیتوبا تولید می شوند و افزودند که 170 تولید کننده تخم مرغ در استان وجود دارد.

او از اینکه عموم مردم می‌توانند ببینند تخم‌هایشان چگونه تولید می‌شود، هیجان‌زده است.

ما واقعاً به آنچه داریم افتخار می‌کنیم، و اینکه می‌توانیم مصرف‌کنندگان خود را با تخم مرغ ساده تغذیه کنیم – هیچ چیز بهتر از این نیست.»