بهمن جت ها را از بین می برد، در مسابقه بخش مرکزی سرعت خود را حفظ کنید

بهمن کلرادو در آستانه تصاحب عنوانی در بخش مرکزی است، حتی با وجود لیست طولانی ضربه‌ها و کبودی‌ها، که شامل بدون کاپیتان خود در تمام فصل می‌شود.

ایوان رودریگز در اوایل وقت سوم با یک ضربه مچ گل گل را به ثمر رساند تا بهمن کمک کند تا پنج شنبه شب وینیپگ جتس را با نتیجه 4-2 شکست دهد و در رقابت های دسته بندی باقی بماند.

کلرادو 107 امتیاز دارد و باید در روز جمعه در نشویل پیروز شود تا صدرنشین سنترال بر دالاس شود. ستاره ها پس از غلبه بر سنت لوئیس، فصل عادی خود را با 108 امتیاز به پایان رساندند.

رودریگز که تیمش رکورد بهمنی را برای بازیکنانی که در این فصل به کار بردند، گفت: “مهم نیست ترکیب ما چگونه بوده است، ما چنگ و دندان جنگیده ایم و به موقعیتی رسیده ایم که بتوانیم در بخش قهرمانی شویم.” تمرکز ما در حال حاضر این است.

جت ها در دور اول پلی آف به مصاف شوالیه های طلایی وگاس بهترین کنفرانس غربی خواهند رفت.

دنیس مالگین و میکو رانتانن نیز برای مدافع عنوان قهرمانی جام استنلی گلزنی کردند و آرتوری لهکونن یک گل دیرهنگام دروازه خالی اضافه کرد. این پنجاه و پنجمین گل رانتانن در فصل بود که بیشترین گل یک بازیکن بهمن از زمان نقل مکان این تیم به شهر قبل از فصل 96-1995 است. او در سال 2000-2001 از رکورد کلرادو 54 که توسط تالار مشاهیر، جو ساکیچ، مدیر تیم تبدیل شده بود، گذشت.

رانتانن درباره ساکیچ گفت: “او بازیکن بزرگی بود، بنابراین حتی اگر در یک جمله با او نام برده شود، باعث افتخار است.”

تماشا | رانتانن با 55 گل فصل رکورد بهمن را به نام خود ثبت کرد:

رانتانن Avalanche’s رکورد تیم را با 55 گل فصل در پیروزی مقابل جت به ثبت رساند

میکو رانتانن، مهاجم بهمن، از جو ساکیچ عبور می‌کند تا با 55 گل، یک رکورد جدید تیمی برای بیشترین گل در یک فصل ثبت کند. کلرادو با نتیجه 4-2 وینیپگ را شکست داد.

الکساندر گئورگیف شب خوبی را با 18 سیو در برابر تیم جت سپری کرد که به چندین بازیکن خود استراحت دادند و جایگاه آنها در پلی آف وایلد کارت تضمین شد.

اکسل جانسون-فالبی و کوین استنلوند برای وینیپگ گلزنی کردند.

برندن دیلون، مدافع جت گفت: «ما می‌خواهیم ذهنیتی کارآمد در اینجا داشته باشیم تا به مرحله پلی‌آف برویم. ما مهارت های زیادی در ترکیب خود داریم، اما می دانیم که وقتی سخت کار می کنیم، معمولاً برای آن پاداش دریافت می کنیم.”

دیوید ریتیچ 21 شوت را متوقف کرد، اما با شوت رودریگز از نزدیک خط آبی و 16:59 باقی مانده، غافلگیر شد.

ریتیک بعداً در آخرین دوره زمانی که لارس الر را در یک ضربه پنالتی متوقف کرد، به خوبی ظاهر شد. الر پس از سرنگون شدن توسط ولادیسلاو نامستنیکوف در هنگام جدایی، موفق به دریافت گلوله شد.

پیروزی شماره 50 برای بهمن بود. آنها اکنون برای اولین بار در تاریخ فرنچایز به پلاتو 50 برد در فصل های پشت سر هم رسیده اند.

لندسکوگ قادر به بازگشت به پلی آف نیست

قبل از بازی، کاپیتان گابریل لندسکوگ اعلام کرد که زانوی راستش که با جراحی ترمیم شده بود، برای یک مرحله پلی آف دیگر آماده نیست. او هم تیمی هایش را از کنار زمین تماشا خواهد کرد. لندسکوگ پس از عمل جراحی در ماه اکتبر در تمام فصل دور بود.

جرد بدنار، مربی بهمن گفت: «این یک ضربه بزرگ است. “یکی از بهترین بازیکنان جهان.”

ضربه احتمالی دیگر در اولین دوره زمانی رخ داد که اندرو کولیانو یک لبه را گرفت، لیز خورد و سمت چپ خود را به تخته ها کوبید. او به دلیل آسیب دیدگی در قسمت بالایی بدن از بازی خارج شد. مالگین هم بازی را ترک کرد.

بدنار گفت: “هر بار که کسی صدمه می بیند، این نگرانی وجود دارد که ممکن است جدی باشد.” ما فقط باید به حرکت ادامه دهیم و به جلو حرکت کنیم.»

آوالانچ آرتوری لهکونن را پشت سر گذاشت که 15 بازی را با انگشت شکسته از دست داد. او یک گل داشت و به رودریگز پاس گل داد.

جت‌ها که قبلاً در جایگاه پلی‌آف خود قفل شده بودند، تصمیم گرفتند به چندین بازیکن از جمله بلیک ویلر، نیکولای اهلرز، جاش موریسی، مارک شیفل، پیر لوک دوبوآ و نیت اشمیت استراحت دهند.

ریک بونس، مربی جت، گفت: “ما واقعاً خوب بازی کردیم. ما اصلاً خیلی تسلیم نشدیم.” ما کارهای خوب زیادی انجام دادیم.»