تیراندازی در نور روز در خلیج تاندر باعث تشکیل جلسه ای در جامعه درباره تشدید خشونت گروهی می شود

پس از تیراندازی در روز در محله وستفورت تاندر بی، بیش از 70 نفر در جلسه ای سه شنبه شب شرکت کردند و در مورد اینکه رهبران شهر چه کاری می توانند برای رسیدگی به خشونت باندها در جنوب شهر انجام دهند سؤالاتی را مطرح کردند.

اما به عنوان کان. کریستن الیور اعتراف کرد که ممکن است ساکنان جلسه را با سوالات بیشتری ترک کرده باشند تا پاسخ.

گفتگوها در مورد جرم و جنایت و مصرف مواد مخدر در این محله چیز جدیدی نیست، اما تنش ها پس از تیراندازی در 2 مه در Spence Court، ساختمانی متعلق به هیئت مدیره خدمات اجتماعی منطقه تاندر خلیج (TBDSSAB) با 163 اجاره به اوج رسید. واحدهای مسکونی با درآمد مناسب تاکنون سه نفر دستگیر شده اند.

الیور این جلسه را در مرکز اجتماعی وست تاندر سازماندهی کرد تا به ساکنان این فرصت را بدهد تا نگرانی های خود را پس از حادثه و همچنین ایده های خود برای راه حل بیان کنند.

او همچنین از اعضای شورایی که در TBDSSAB نشسته‌اند، دارسی فلوری، رئیس پلیس تازه‌کار، و شهردار کن بوشکاف – که یکی از ساکنان در طول جلسه فریاد زد که به خواب رفته‌اند، دعوت کرد.

احساسات اوج گرفت، با یک زن در حالی که اشک می ریخت و روز تیراندازی را توصیف می کرد، و برخی دیگر در اتاقی که به شدت بسته شده بود فریاد می زدند.

تماشا | مستقیماً از زبان ساکنان و مقاماتی که در پی جلسه هستند بشنوید:

احساسات بالا در جلسه بخش وستفورت در مورد ایمنی جامعه پس از تیراندازی

اعضای مردم این فرصت را داشتند که سه شنبه شب در جلسه ویژه بخش وستفورت، سؤالات خود را بپرسند و نگرانی های خود را در مورد فعالیت اسلحه و باند در Thunder Bay بیان کنند.

برخی از ساکنان خواستار پاسخگویی بیشتر از TBDSSAB شدند و ایده هایی مانند ممنوعیت بازدیدکنندگان در دادگاه اسپنس و تعیین مجدد آن به عنوان مسکن فقط برای سالمندان را مطرح کردند.

اما به عنوان کان. آلبرت آیلو گفت، مالکان نمی توانند دیکته کنند که چه کسی از واحدهای آنها بازدید می کند، و الیور اشاره کرد که این ساختمان برای تمام سنین به دلیل کمبود مسکن مقرون به صرفه در شهر باز است.

یک نفر گفت آخرین باری که با پلیس تماس گرفتند، کسی حاضر نشد. یکی دیگر پرسید که از نظر قانونی برای محافظت از خود چه کاری می توانند انجام دهند – که فلوری پاسخ داد حتی زمانی که منابع پلیس تحت فشار هستند، مردم باید همیشه با 911 تماس بگیرند و فقط در صورت لزوم از خود دفاع کنند.

مسئولیت های استانی، پیامدهای شهرداری

چیزی که مدیر شهر نورم گیل از همان ابتدا به وضوح بیان کرد این بود که شهر چه کاری می تواند انجام دهد و چه کاری نمی تواند برای رسیدگی به مسائل اجتماعی جاری مانند بی خانمانی، اعتیاد و سلامت روان انجام دهد.

وی گفت: حل این مشکل بر عهده شهرستان نیست؛ این یک مشکل استانی است که باید توسط استان حل شود.

الیور که ریاست کمیته امور بین دولتی شهر را بر عهده دارد، گفت که شورا به طور خستگی ناپذیر از حمایت های بیشتر از سوی سطوح بالای دولت حمایت کرده است – از جمله برای بخشی از 390 میلیون دلاری که در اوایل ماه جاری از سوی دولت فدرال برای جلوگیری از جنایات اسلحه و خشونت گروهی در سراسر کشور اعلام شد. کشور.

همانطور که بسیاری از رهبران شهر گفتند، وکالت یکی از تنها کارهایی است که شهرداری می تواند انجام دهد.

چیزی که واقعاً مرا می‌ترساند این است که ما در حال ایجاد انزوای بیشتر هستیم، جایی که واقعاً نیاز به ایجاد مراقبت بیشتر و شبکه‌های حمایتی بیشتر برای مردم داریم.– ملانی دیویس، ساکن وستفورت

الیور گفت که منابعی مانند یک مرکز بحران، مراکز سم زدایی و مکان های ایمن و هوشیار فشارها را بر خدمات اورژانس شهر کاهش می دهند، اما همانطور که بسیاری از ساکنان در جلسه روز سه شنبه بیان کردند، به حمایت بیشتری به ویژه از سوی استان نیاز است.

یکی از چیزهایی که او مایل به دیدن آن است، پیشرفت بیشتر در اصلاحات وثیقه است، که دولت فدرال با لایحه C-48 به دنبال آن است، از جمله توانایی ارائه اظهارات تأثیر قربانیان.

او گفت: “فقط خیلی زیاد است. این بسیار پیچیده است و چیزهای زیادی وجود دارد که به آن کمک می کند.”

رئیس فلوری توضیح داد در حالی که سرویس پلیس Thunder Bay به طور فعال در حال بررسی فعالیت باندها است، این کار آسانی نیست، و نه منحصر به فرد Thunder Bay است.

او گفت: «وقتی برخی از افراد را کنار می‌زنید، گروه دیگری را پیدا می‌کنید یا آن‌ها آن را با افراد دیگر تقویت می‌کنند – بنابراین این یک مبارزه دائمی است. “قطع این نوع فعالیت ها اصلی ترین کاری است که ما می توانیم انجام دهیم. اگر در طول مسیر بتوانیم به طور کامل آن را از بین ببریم، این هدف نهایی است.”

ساکنان خواستار مراقبت بیشتر و حمایت های اجتماعی هستند

شارون پیتر که قبلا در زمینه سلامت روان و اعتیاد کار می کرد، بیشتر عمر خود را در وستفورت گذرانده است. او حادثه تیراندازی را “شبیه چیزی خارج از یک برنامه تلویزیونی” توصیف کرد.

پیشنهاد او این بود که کارمندان بهداشت روان یا خدمات اجتماعی دفتری در ساختمان‌های TBDSSAB داشته باشند تا بتوانند در صورت نیاز، پشتیبانی و بررسی در محل را برای افراد فراهم کنند. او افزود که این امر همچنین به پیگیری فعالیت در آپارتمان ها کمک می کند.

این یک ایده است کان. الیور گفت که می تواند پشت سر بگذارد.

“اگر می خواهیم به هر طریقی با این موضوع مقابله کنیم، فکر می کنم باید واقعاً به تقویت شبکه های پشتیبانی و آن زیرساخت نگاه کنیم تا مردم [that] الیور می‌گوید که به آن نیاز دارد که خدمات داشته باشد، و آنهایی که احساس نمی‌کنند در یک جامعه امن زندگی می‌کنند.

تصویری از ساختمانی با رنگ روشن که توسط یک حصار زنجیره ای قاب شده است.
دادگاه اسپنس، متعلق به هیئت مدیریت خدمات اجتماعی منطقه تاندر بی، محل تیراندازی اخیر در روز بود. این ساختمان دارای 163 واحد اجاره به درآمد است. (Marc Doucette/CBC)

ملانی دیویس که به همراه پسر کوچکش در این جلسه شرکت کرده بود، چند سالی است که در وستفورت زندگی می کند. او امیدوار بود که این جلسه ایده‌هایی برای تغییر ایجاد کند – اما نگران است که ترس مردم ممکن است جامعه را از حرکت مثبت به جلو باز دارد.

دیویس گفت: «آنچه که من نگران آن هستم این است که ما فرصت ایجاد جامعه‌ای را از دست می‌دهیم که از افراد نیازمند حمایت می‌کند، به‌ویژه در این موقعیت‌ها که در برابر جنایاتی که خانه‌شان را اشغال می‌کند آسیب‌پذیر می‌شوند.»

او ادامه داد: «آنچه واقعاً مرا می‌ترساند این است که ما در حال ایجاد انزوای بیشتر هستیم، جایی که واقعاً نیاز به ایجاد مراقبت بیشتر و شبکه‌های حمایتی بیشتر برای مردم داریم.»

دیویس گفت که او و همسایگانش مراقب یکدیگر هستند – و در حالی که هیچ راه حلی قطع و خشک نشده است، به تلاش های مشترک نیاز است.

او در مورد تیراندازی گفت: «مطمئناً ناراحت کننده است، اما به همین دلیل است که می آورم [my son] در اینجا نیز، زیرا فکر می‌کنم مهم است که فراموش نکنیم که اینها چیزهایی هستند که بر هر فرد در جامعه، هر سن و هر جمعیتی تأثیر می‌گذارند.”