خون آلود اما خم نشده: اسکیت روی صورت نمی تواند جتس را به جلو نگه دارد مورگان بارون از یخ فصل NHL خارج شود

یک روز پس از اینکه یک تیغه اسکیت به طرز وحشتناکی به چشم راست او نزدیک شد، مورگان بارون، مهاجم وینیپگ جت، چهارشنبه مرخصی گرفت.

من می‌توانم بگویم که شایسته است، اما ما انتظار داریم که او بازی کند [Thursday]مربی جت، ریک بونس، گفت.

جت ها تلاش خواهند کرد تا در سری دور اول پلی آف NHL در برابر شوالیه های طلایی، زمانی که تیم ها پنجشنبه شب در لاس وگاس دیدار می کنند، با نتیجه 2-0 پیش بیفتند.

بارون حتی بخش زیادی از بازی‌های آغازین سری را از دست نداد و با تیغه اسکیت لورن بروسویت، دروازه‌بان وگاس، در جریان تقلای دور اول مقابل تور، بریده شد. پس از رفتن به رختکن، بارون یک دوره بعد با بیش از 75 بخیه و یک قفس پر بازگشت.

بازیکن جت با ماسک قفسی و بانداژ روی شقیقه راستش.
مورگان بارون، مرکز وینیپگ جتس، در دومین دوره بازی 1 سه شنبه شب در لاس وگاس، با بانداژ و ماسک صورت قفسی در برابر شوالیه های طلایی وگاس بازی می کند. (جان لوچر/آسوشیتدپرس)

که با طرز فکر یک رختکن NHL مطابقت دارد. انتظار می‌رود که بازیکنان هاکی به‌ویژه در این زمان از سال، به‌ویژه در این زمان از سال، به‌عنوان یک بازوی کوتاه، بازی کنند.

زدنو چارا، کاپیتان بوستون، سه بازی پایانی فینال جام استنلی 2019 را با فک شکسته پس از زدن پوک به صورت انجام داد. پاتریس برگرون، هم تیمی بروینز، در سال 2013 با شکستگی دنده، غضروف پاره شده و سوراخ شدن ریه فینال را به پایان رساند.

در سال 2017، یان کول از پیتسبورگ، دو دور آخر پلی آف را با دست شکسته و دنده های شکسته بازی کرد. دانکن کیث از شیکاگو در فینال سال 2010 هفت دندان خود را از دست داد و در همان بازی برگشت.

الکس نیوهوک، مهاجم کلرادو، که بارون را از زمانی که آنها در یک مدرسه آمادگی در انتاریو تحصیل کرده اند، می شناسد، گفت: “فکر می کنم این در DNA یک بازیکن هاکی است.” “شما فقط می‌خواهید بازی کنید. صرف نظر از اینکه چه اتفاقی می‌افتد، اگر بتوانید به آنجا بروید، بیشتر بچه‌ها به آنجا برمی‌گردند.”

چندلر استفنسون، مرکز شوالیه ها، زمانی که بارون آسیب دید و اولین کسی بود که خون را دید، بخشی از اسکرام بود. سپس استفنسون به بارون کمک کرد تا از یخ خارج شود.

استفنسون گفت: “هر زمان که اسکیت را روی صورت خود می گیرید، نگران آن پسر هستید.” او پیاده شد و خوشحال بود که حالش خوب است. وقتی این اتفاق افتاد، پرسیدم [a Jets player] اگر چشمش خوب بود بریدگی یک بریدگی است، اما اگر به چشم او باشد، هرگز نمی‌خواهی آن را ببینی.»

یک بازیکن شوالیه طلایی با نگرانی نگاه می کند که یک بازیکن وینیپگ جتس از شقیقه راست خود خونریزی می کند.
چندلر استفنسون، مرکز شوالیه‌های طلایی وگاس، سمت راست، به وینیپگ جتس کمک می‌کند تا مورگان بارون را پس از بریده شدن صورتش توسط اسکیت در اولین دوره بازی 1 در سه‌شنبه شب، در مرکز قرار دهد. (جان لوچر/آسوشیتدپرس)

استفنسون گفت که این مصدومیت او را به یاد زمانی می‌اندازد که هم تیمی شوالیه‌ها، الک مارتینز، پس از گرفتن اسکیت روی صورت در 11 نوامبر 2021 به مدت 135 روز از ترکیب خارج شد. او به بیش از 50 بخیه نیاز داشت.

مارتینز که روز چهارشنبه یک روز تعمیری را پشت سر گذاشت و برای مصاحبه در دسترس نبود، در پلی آف 2021 نیز با پای شکسته بازی کرد.

سپس کاری است که بارون سه شنبه شب انجام داد.

جاش موریسی، مدافع جت، گفت: یک موقعیت ترسناک. “این چیزها به نوعی در تیم موج می زند. بازگشت او قطعاً یک تقویت کننده بود. او شخصیتی است، مردی سرسخت. این چیزی است که بازی های پلی آف در مورد آن هستند – مبارزه با مصدومیت.”