دختر مردی که در خانه مراقبت از بیماری Maples درگذشت خواستار پاسخگویی است

کمبود آب و غذا نخوردن ، والتر اشکوک به سرعت وضعیت خود را بدتر کرد.

مرد 89 ساله وینیپگ در حالی که در خانه مراقبت طولانی مدت Maples بود ، آزمایش COVID-19 مثبت داد. وی در 14 نوامبر درگذشت.

“ترزا” دختر اشکوک روز یکشنبه در مصاحبه ای با اتاوا گفت: “این انتظار نمی رفت زیرا آنها مدام به ما می گفتند که او بدون علامت است و من حدس می زدم که من متوجه نشدم که کم آبی بدن تا چه حد جدی است.”

والتر یکی از حداقل 46 ساکن در خانه متعلق به Revera است که پس از ابتلا به COVID-19 درگذشته است.

ترزا می خواهد مردم چهره او را ببینند و خواستار پاسخگویی است.

وی گفت: “این مطمئناً مربوط به كاركنان مراقبت های بهداشتی در خانه نیست. كارمندان فوق العاده ای بوده اند. این امر مربوط به دولت استانی است كه هیچ كاری انجام نداده است و Revera كه از تماس های من طفره رفت.”

در اوایل این ماه پس از مرگ هشت نفر در طی 48 ساعت ، امدادگران وینیپگ به خانه مراقبت طولانی مدت Maples فراخوانده شدند. (والتر برنال / CBC)

ترزا گفت که پس از اطلاع از کمبود آب پدرش مدتها قبل از اعلام رشته ناگهانی مرگ در خانه ، وی با مدیریت Revera تماس گرفت. این اعلامیه پس از یک افشاگر امدادگر که در پستی در Reddit بحران “کابوس” در خانه را بازگو کرد ، اعلام شد.

وی گفت كه تماسش به مراكز وینیپگ برگردانده شد و كارمندان مدام به مادرش می گفتند كه والتر دچار كم آبی است ، اما “آنها به او معالجه نمی كردند ، هیچ پزشكی وجود نداشت ، هیچ پرستاری ، فقط دستیاران مراقبت های بهداشتی بودند.”

وی گفت که مادرش سه روز بدون تماس با خانه مراقبت طولانی مدت رفت.

ترزا اشکوک می خواهد از Revera ، شرکت صاحب Maples و همچنین دولت مانیتوبا پاسخ بگیرد. (CBC)

“آیا می توانید تصور کنید که 65 سال با کسی ازدواج کرده باشید … و پس از آن سه تا چهار روز هیچ ارتباطی نداشته باشید زیرا خطوط تلفن بوده است [full and] شما حتی نمی توانستید یک پیام صوتی بگذارید. “

ترزا گفت پدرش از شدت کم آبی بدن برخوردار است و مجبور شد به بیمارستان منتقل شود. سرانجام او را به خانه ای که در آن درگذشت فرستادند.

والتر اشوك ساكن خانه مراقبت طولانی مدت Maples در وینیپگ بود و در آنجا پس از آزمایش مثبت برای COVID-19 درگذشت. (ارائه شده توسط ترزا اشکوک)

وی گفت: “بازرسی کجا ، پاسخگویی توسط این دولت برای اطمینان از مراقبت از سالمندان ما”.

کامرون فریسن ، وزیر بهداشت مانیتوبا خواستار تحقیقات مستقل در مورد خانه های مراقبت طولانی مدت Maples and Parkview Place ، یک خانه مراقبت طولانی مدت دیگر متعلق به Revera شده است.

ترزا گفت که در تاریخ 5 نوامبر نامه ای به فریسن نوشت و نگران مراقبت پدرش بود و گفت هنوز پاسخی دریافت نکرده است.

وی گفت: “کادرش کجا بودند که این موضوع را به او جلب کنند؟ من تسلیت او را نمی خواهم. من می خواهم که آنها اقدامی انجام دهند تا این اتفاق برای افراد دیگر و سایر افراد خانواده نیفتد.”

“من مجبور شدم مراسم خاکسپاری پدرم را عملاً انجام دهم زیرا نمی توانم سفر کنم … این را برای کسی آرزو نمی کنم.”

ترزا امیدوار است با به اشتراک گذاشتن داستان پدرش ، مردم محدودیت های بهداشت عمومی و COVID-19 را جدی تر بگیرند.

وی گفت که از گروههایی که در روزهای اخیر علیه استفاده از ماسک دفاع می کنند “بیزار است”.

“آنها می گویند که جنگ آنها آزادی انتخاب است ، در حالی که پدر من انتخابی نداشت ، آیا او؟ بنابراین همه کسانی که فکر می کنند آزادی انتخاب واقعاً نگران کننده و عامل اصلی این مسئله است ، واقعاً باید سرشان را تکان دهند و بروید خودشان را تحصیل کنید. “

Revera یکشنبه بعد از ظهر در موعد مقرر درخواستی برای اظهار نظر ارائه نکرد.