دست پشت سر هم استونی جنیفر جونز، باخت اول در جهان های کرلینگ مختلط

جنیفر جونز و برنت لینگ از کانادا اولین باخت خود را در مسابقات قهرمانی کرلینگ دوبل مختلط جهان در روز یکشنبه در Gangneung کره جنوبی متحمل شدند.

این دو با ماری کالدوی و هری لیل از استونی 7-4 شکست خوردند.

پس از پایان ششم، کانادایی ها با برتری 4-3، در هفتم یک دوس را تسلیم کردند. با شکست 5-4 با چکش در هشتم، جونز با تساوی آخرین سنگ خود به چهار پا در تلاش برای مساوی کردن بازی سبک بود و استونی دو توپ را از دست داد تا به پیروزی برسد.

جونز گفت: “این ناامید کننده بود، اما ما می دانیم که چه توانایی هایی داریم و می دانیم که جا برای پیشرفت وجود دارد.” ما چیزهای زیادی در مورد یخ و صخره ها یاد گرفتیم و به تلاش خود ادامه می دهیم تا با گذشت هفته بهتر شویم.”

کانادا با یک دوسه در پایان اول و داشتن برتری 3-1 در پایان سه، از سرعت اولیه‌ای برخوردار بود. با این حال، این سرنخ با تک‌نفره‌های هر یک از دو بازی بعدی ناپدید شد، از جمله یک مورد سرقت شده در پنجمین مسابقه از استونی.

لینگ گفت: آنها تیم خوبی هستند. اما ما آن بازی را به نوعی کنترل می‌کردیم و بازی بد را در پنجمی از دست دادیم و آنها یک توپ ربایی گرفتند که آن را به پایان رساندند. اما داستان بازی این نیست.

تمام اعتبار برای آنها، آنها برنده شدند، اما ما اجازه دادیم کمی از بین برود.”

کانادا روز شنبه بازی رفت و برگشت را با دو برد مقابل اسکاتلند و هلند آغاز کرد.

کانادایی ها روز دوشنبه دو بازی دیگر خواهند داشت که در قرعه کشی صبح با ایتالیا و در قرعه عصر با استرالیا روبرو خواهند شد.