فیلمساز جوان وینیپگ امیدوار است که با ادامه برنامه همه گیری ، به مردم “احساس امید” دهد

در حالی که همه گیری COVID-19 در بهار سال 2020 جهان را فرا گرفت ، شبکه سازندگان CBC مانیتوبا با همکاری Just TV در مرکز محله برادوی برای یک پروژه قصه گویی ویدئویی در دوران جوانی همکاری کرد.

ما از فیلمسازان جوان خواستیم فیلم های کوتاه با موضوع قرنطینه یا همه گیری ایجاد کنند.

این چهارمین پروژه از مجموعه ویدئویی مجموعه شرکت کنندگان Just TV با همکاری CBC است. پروژه های بیشتری در ماه های آینده منتشر خواهد شد.

Just TV یک برنامه آموزش و مشاوره ویدئویی و شنیداری برای جوانان و بزرگسالان است که توسط مرکز محله برادوی ارائه شده است.

آنا شوبینا (آنا شوبینا)

آنچه آنا شوبینا درباره فیلم خود گفت:

این سال تاکنون برای بسیاری از افراد به یک سال پر چالش تبدیل شده است. در ویدئوی خودم ، می خواستم با توجه به سال 2020 احساس امید به مردم بدهم.

امسال ما با آتش سوزی گسترده بوش ، تبعیض همه گیر جهانی و نژادی (و ظهور جنبش زندگی سیاه پوستان) روبرو شده ایم. همانطور که همه ما می دانیم ، تجربیات بد و چالش برانگیز باعث قدرت و اتحاد بیشتر افراد می شود.

و به همین دلیل است که من معتقدم بعد از سال جاری جهان دوباره متولد می شود و در سال 2021 زندگی بهتری خواهد داشت.

درباره فیلمساز

آنا شوبینا (آنا شوبینا)

قبل از مهاجرت به کانادا ، قبلاً در اوکراین ، در شهری کوچک به نام ماریوپول زندگی می کردم.

به خانه برگشتم من یک دانش آموز معمولی و بازیگر تئاتر محلی بودم ، جایی که فرصتی پیدا کردم تا در حضور تماشاگران زیادی بازی کنم.

یک سال پیش خانواده ام توانستند به کانادا نقل مکان کنند. من تصمیم گرفتم هنگام مهاجرت به وینیپگ از سفرهایم فیلم بگیرم. روزی متوجه شدم: فیلمبرداری و وبلاگ نویسی همان چیزی است که می خواهم دنبالش کنم.

در نهایت به یکی از بزرگترین آرزوهایم رسیدم: برای تحصیل در رشته رسانه در دانشگاه بریتیش کلمبیا پذیرفته شدم. (امروز ، من کلاسها را بصورت آنلاین می گذرانم.)

من همچنین مکانی پیدا کردم که می توانم مهارت فیلمبرداری خود را در سطح حرفه ای تری ارتقا دهم. این برنامه Just TV در مرکز محله برادوی است.