مدافع جامعه می گوید ، پیام دادن به اطراف ورزش ، تغذیه سالم و بدون وجود همه گیری وجود دارد

زمستان تازه آغاز شده و تعداد موارد COVID-19 در سراسر کانادا در حال افزایش است ، حتی حباب آتلانتیک نیز ترکیده است. بنابراین باید کارهای بیشتری انجام دهیم.

در حالی که کانادایی ها با محدودیت های اجتماعی و انزوا به زندگی خود ادامه می دهند و در زمستانی از همان خانه ها مستقر می شوند ، من معتقدم که مقامات بهداشت عمومی و دولت های ما باید در مورد برخی از ارتباطات خود اصلاح مسیر کرده و یک کمپین بهداشت عمومی اضافی برای راهنمایی کانادایی ها ایجاد کنند. خارج از این همه گیری است.

به نظر من ، یک کمپین بهداشت عمومی که اهمیت یک سیستم ایمنی قوی را برجسته می کند و بهترین روشهای بهداشتی را مانند ورزش و تغذیه سالم را برای ایجاد سیستم ایمنی بدن تشویق می کند ، مدت زیادی است که مورد تأخیر قرار گرفته است ، زیرا کاهش تقاضا برای خدمات بهداشتی مهم است به طور کلی.

اکنون همه ما اصول فاصله فیزیکی ، ماسک و شستن دست را می دانیم و با شروع فصل آنفولانزا بودجه ای برای ارتقا. واکسن آنفولانزا تأمین شده است. اما از نظر پیام رسانی بهداشت عمومی چیزهای دیگری وجود نداشته است.

از طریق کار در بخش علوم بهداشت جامعه در دانشگاه مانیتوبا ، من اهمیت عوامل اجتماعی و بهداشتی و ارتباطات را در ارتقا public بهداشت عمومی آموختم ، اما پیام ارسال نمی شود.

مقامات بهداشتی به طور کلی در مورد اهمیت رژیم و ورزش توافق دارند ، اما به نظر نمی رسد که آنها در این لیست در لیست توصیه های مقامات بهداشت عمومی باشند.– ابیگل بیل

امروز ، به نظر می رسد این پیام – از اهمیت بدن سالم در مبارزه با ویروس ها – محدود به مجلات بهداشتی و علاقه مندان به سلامتی است ، كه احتمالاً در حال تغذیه سالم هستند و به طور منظم ورزش می كنند ، با كمك تبلیغات مقامات بهداشت یا رسانه ها.

در عوض ، تمرکز بر روی چه چیزی بوده است نه انجام شود ، و در بسیاری از موارد ، حداقل در مانیتوبا ، استانی که به نظر نمی رسد پاسخ زیادی داشته باشد یا از حمایت زیادی برخوردار باشد ، به خصوص با بسته شدن مشاغل و محدود کردن اجتماعات ، بسیار مورد سرزنش و انگشت زدن قرار گرفته است.

به نظر می رسد که برای سازگاری واقعی و توانایی زندگی با این ویروس جدید ، مدتی ، حتی سالها زمان لازم است ، بنابراین من معتقدم که ارتقا health سلامت باید واقعاً در اولویت دولت باشد.

اطلاعیه ای در مطبوعات آزاد مانیتوبا باعث تقویت رژیم غذایی و ورزش برای جلوگیری از آنفلوانزای اسپانیایی شد. (بایگانی مانیتوبا)

حتی در سال 1918 ، مسئولان بهداشت ورزش و غذا خوردن را به عنوان راهی برای کمک به مبارزه با آنفلوانزای اسپانیایی تبلیغ کردند.

در اطلاعیه Manitoba Free Press نکاتی در مورد نحوه محافظت از آنفلوانزا ارسال شده است. اولین توصیه می گوید: “جسمی سالم و سالم در برابر میکروب های آنفلوانزا با موفقیت بیشتری مقاومت می کند. مقامات بهداشت عمومی از شما می خواهند که مقدار زیادی غذای مفید بخورید.”

(همچنین شیر گرم را به عنوان دارو توصیه می کرد ، بنابراین همه چیز را درست نمی گرفتند – اما اصول اساسی وجود داشت.)

با این حال ، امروزه بحث کمی درباره عادات سالم سالم یا توصیه های بهداشتی وجود دارد ، فراتر از فاصله جسمی ، ماسک و شستن دست. این روش ها هنوز هم بسیار مهم هستند ، اما یک رویکرد فعال تر لازم است.

دستورالعمل های جدید

سازمان بهداشت جهانی توصیه های یادداشت WHO می گوید که یک رژیم غذایی سالم در طول بیماری همه گیر COVID-19 مهم است – نه به این دلیل که از COVID-19 جلوگیری می کند ، بلکه به این دلیل که “آنچه می خوریم و می نوشیم می تواند بر توانایی بدن ما برای جلوگیری ، مبارزه و بهبودی از عفونت ها تأثیر بگذارد”.

این سازمان می گوید: “در حالی که هیچ ماده غذایی یا مکمل غذایی نمی تواند از عفونت COVID-19 جلوگیری کند یا آن را درمان می کند ، اما رژیم های غذایی سالم برای حمایت از سیستم ایمنی بدن مهم هستند.”

مقامات بهداشتی به طور کلی در مورد اهمیت رژیم و ورزش توافق دارند ، اما به نظر نمی رسد که آنها در این لیست در لیست توصیه های مقامات بهداشت عمومی باشند.

محدودیت های زمستانی و اجتماعی به دلیل شیوع همه گیر ، این مسئله را برای کانادایی ها چالش برانگیزتر خواهد کرد ، بنابراین برخی از پیام های فعال و یک برنامه ارتباطی از اوتاوا و استان برای حفظ ایمنی و سلامت کانادایی ها کلیدی است.


این ستون بخشی از بخش نظرات CBC است. برای اطلاعات بیشتر در مورد این بخش ، لطفا وبلاگ این ویرایشگر و س FAالات متداول ما را مطالعه کنید.