مهمانی‌های سفید جت با قیمت بلیط بالاتر، جمعیت کوچک‌تر همراه بود

مهمانی های سفید امسال برای شما هزینه سبز تری خواهد داشت.

Winnipeg Jets برای ورود به مهمانی خیابانی در مرکز شهر در طول بازی های پلی آف خانگی تیم NHL، 10 دلار برای بلیط دریافت می کند، که دوباره شاهد بسته شدن خیابان دونالد بین خیابان های پورتیج و گراهام خواهیم بود.

برای هر مهمانی 5000 بلیط وجود دارد که شامل فروشندگان مواد غذایی و الکل و کالاهای جت می شود.

امسال همچنین یک مهمانی در پلازا، در نزدیکی مجسمه افسانه جت‌ها، دیل هاورچوک، در میدان True North، گوشه‌ای از جت‌ها، مرکز زندگی کانادا، برگزار می‌شود.

هزینه آن 20 دلار خواهد بود و ظرفیت آن 1000 نفر است.

کوین دانلی، معاون ارشد سالن ها و سرگرمی ها گفت: “ما می دانیم که برای طرفداران وینیپگ مهم است که یک نقطه تجمع داشته باشند و این نشان دادن حمایت برای ما، تیم، شهر و کشور ما بسیار مهم است.” True North Sports and Entertainment که مالک و اداره کننده تیم NHL است.

ما می دانیم که کل جهان هاکی این رویدادها را تماشا می کند و از فضای باورنکردنی که هواداران ما در داخل و خارج از پیست ما ایجاد می کنند شگفت زده می شوند.”

نیمی از درآمد حاصل از بلیط های مهمانی های خیابانی به آژانس های محلی متمرکز بر بی خانمانی، سلامت روان و اعتیاد اختصاص می یابد. جشن پلازا مجزا است و به میزبانی بازار خیابان هارگرو برگزار می‌شود و بخشی از این درآمد نیز اهدا می‌شود، اگرچه میزان آن ذکر نشده است.

دانلی گفت که کنترل کمی روی حجم جمعیت ضروری است و هزینه پذیرش کمک می کند.

او روز جمعه در یک کنفرانس خبری گفت: «داشتن یک عدد سیال مانند قبل، واقعاً فشار زیادی را بر همه شرکای ما، از جمله همسایگان مرکز شهر وارد می‌کند».

در سال 2018، طرفداران سفیدپوش دونالد را برای دو بلوک، در امتداد گراهام دو بلوک دیگر و حتی به میدان کتابخانه هزاره سرازیر کردند. در مجموع 120000 نفر در جریان 9 مهمانی خیابانی در جمعیت بودند.

در سال 2019، True North برای بلیط ها 5 دلار هزینه کرد و ظرفیت آن را به 15000 برای هر مهمان محدود کرد.

دانلی گفت که سایر شهرهای NHL نیز ظرفیت ثابتی برای رویدادهای فضای باز دارند. او گفت که محدودیت 5000 اجازه می دهد تا یک گردهمایی راحت و ایمن که هنوز هم می تواند پر سر و صدا و سرگرم کننده باشد.

او گفت: «ما احساس کردیم که این یک نقطه شیرین است که می‌خواهد آن فضا را ایجاد کند.

اما اگر جت‌ها در مرحله پلی‌آف جام استنلی موفق شوند، دانلی گفت: «فکر می‌کنم دوباره این موضوع را بررسی کنیم.

فروش بلیت های هر دو طرف از 17 آوریل ساعت 10 صبح از طریق Ticketmaster آغاز می شود.

مهمانی خیابان دونالد برای هر بازی خانگی دو ساعت قبل از رویارویی باز می شود. صفحه نمایش های غول پیکر در هر انتها بازی را پخش می کنند.

مهمانی در پلازا چهار ساعت قبل از رها کردن پوک باز خواهد شد. سرگرمی های زنده و بازی را روی صفحه نمایش بزرگ ارائه می دهد.

دانلی گفت، علاوه بر توجه به تعداد جمعیت، بودجه بلیط کمک می کند تا بخشی از هزینه میزبانی مهمانی خیابانی را پوشش دهد.

او گفت: “این چیزها گران است. هزینه عملیاتی ما… یک تلاش شش رقمی برای هر رویداد است.”

داینا اسپیرینگ، مدیر عامل توسعه اقتصادی وینیپگ، گفت: شهر و استان نیز در هزینه ها نقش دارند، اما “ما هنوز در حال بررسی جزئیات دقیق هستیم.”