نمایشگاه خودرو و تراکتور تاندر سیتی رامبل برای روز کانادا بالا می‌رود

سازمان دهندگان نمایشگاه خودرو و تراکتور تاندر سیتی رامبل امسال امیدوارند که جمع آوری کمک های مالی سال 2022 را شکست دهند.

این رویداد سالانه – که در روز کانادا در تاندر سیتی اسپیدوی برگزار می‌شود – جمع‌آوری کمک مالی برای تعداد بچه‌های ما است.

دنیل ترویسانوتو، رئیس رویداد گفت: «سال گذشته چیزی بیش از 30000 دلار جمع آوری کردیم. “امسال، هر چه بیشتر، بهتر است. اگر حتی بتوانیم 40000 تا 50000 دلار افزایش دهیم، واقعا فوق العاده خواهد بود.”

تندر سیتی رامبل امسال شامل نمایش ماشین و تراکتور عتیقه، باغ آبجو، موسیقی زنده، آتش بازی، و حضور مندی و جو مارتین از برنامه تلویزیونی خواهد بود. رستاخیز آهنین.

ترویسانوتو گفت: “شما می توانید ماشین خود را به آنها نشان دهید، آنها در طول روز قدم می زنند و با همه تعامل می کنند.” “بنابراین این فقط یک راه واقعا خوب برای مردم است تا وسایل نقلیه خود را به نمایش بگذارند، زیرا بسیاری از مردم، افرادی که این خودروهای قدیمی را دارند، کار و غرور زیادی در آن وسایل نقلیه وجود دارد.”

“این که بتوانیم آن را به کسی که در این صنعت بسیار موفق بوده است نشان دهیم، برای بسیاری از مردم لحظه‌ای خاص است.”

جکی ناو، مدیر اجرایی ما Kids Count گفت که بودجه جمع‌آوری‌شده از برنامه‌های روزانه سازمان حمایت می‌کند.

او گفت: “تعداد کودکان ما مکانی امن برای خانواده ها فراهم می کند تا بتوانند مهارت های ارزشمندی را بیاموزند.” ما معتقدیم اگر به والدین مجموعه ای از ابزارهای مناسب داده شود، فرزندان موفق خواهند شد.»

“ما مشاوره حضوری، حمایت غذایی، قبل از [and] برنامه های پس از زایمان، برنامه مربیگری خواهران بزرگ برادران بزرگ، و کارگاه های بسیاری برای خانواده ها.”

او گفت که جمع آوری کمک مالی برای شمارش کودکان ما بسیار مهم است.

ورود به تاندر سیتی رامبل رایگان است.

هر کسی که می‌خواهد وسیله نقلیه‌ای را برای این نمایشگاه ثبت نام کند، می‌تواند این کار را در وب‌سایت تعداد بچه‌های ما انجام دهد.