کتاب تندخوانی

کتاب تندخوانی

کتاب تندخوانی

 7راهکار طلایی برای دو رقمی شدن در کنکور

تا انتهای مقاله را مطالعه کنید!

10 درس کاربردی برای تندخوانی، تمرکز حواس و تقویت حافظه آیا میخواهید دستکم شتاب قرائت کتاب‌های خود را 3 برابر کنید؟ کتاب تندخوانی اهمیت ذهن ناخودآگاه: 10 درس کاربردی به جهت تندخوانی، تمرکز حواس و تقویت حافظه نوشته‌ی فرزاد میراحمدی، به شما می‌گوید که چگونه مهم راهکارهایی زیاد بی آلایش حافظه خود را تقویت کنید و سرعت مطالعه‌تان را افزایش دهید.

 این کتاب علاوه بر این‌که به شما یاری میکند به مهارت تندخوانی دست یابید و مطالب درسی و غیردرسی را به شتاب و اساسی درک بالا مطالعه نمایید و لذت ببرید، به تمرکز حواس بیشتری هم دست یابید، حافظه‌تان را هم تقویت کنید، اعتماد به نفستان را بالاتر ببرید و مهم‌تر از تمامی بتوانید راه استفاده از نیروی عظیم ناخودآگاه را هم یاد بگیرید. کتاب تندخوانی اساسی ذهن ناخودآگاه علاوه بر مقدمه و مؤخره شامل 10 درس می باشد که هر کدام در سه زنگ؛ زنگ تندخوانی (به همپا روش‌های یادگیری)، زنگ تمرکز حواس و زنگ حافظه طراحی شده‌اند.

 در خلال این درس‌ها علاوه بر مطالب ذکر شده، نکته ها مهمی هم در گزینه قدرت مغز و شرایط یادگیری و… گنجانده شده است.

همین مکتوب یک کارگاه عملی هست که بایستی اهمیت وقار و پشتکار اساسی یک برنامه‌ی منظم آن را بخوانید و حتماً تمام تمریناتش را انجام دهید. برای هر درس حداقل 3 روز تمرین نمایید تا به نتیجه های عالی دست یابید. کتاب تندخوانی اصلی ذهن ناخودآگاه در 10 درس پایه گذاری کردن شده است.

دانلود کتاب های رایگان تندخوانی

دانلود کتاب رایگان تندخوانی

هر درس شامل بخش تندخوانی، تمرکز حواس و تقویت حافظه است. در زنگ تندخوانی به تمرینات بسط حوزه‌ی دید و تصحیح حرکت دیده و تمرینات تندخوانی و نیز تمرین تمرکز حواس می‌پردازید. در زنگ دوم هر درس حیاتی تمرینات و تکنیک‌های تقویت حافظه آشنا خواهید شد و درس را کلیدی مطلبی به تیتر «بهتر هست بدانیم» به پایان می‌برید. از درس ششم به آن گاه حساس سیستم یادگیری فارغ از فراموشی آشنا خواهید شد و یاد خواهید گرفت که چطور یک مطلب را یک‌بار برای همیشه بخوانید و همیشه آن را در ذهن داشته باشید. پس از پایان 10 درس مهم تمرینات آلفای فرضی آشنا می‌شوید که یاری بزرگی به متانت و یادگیری شما می‌کند. تندخوانی یک مهارت میباشد که حیاتی انجام تمرینات بنیادین به دست می‌آید. اساسی انجام تمرینات این مکتوب توقف‌ها و برگشت‌های چشم‌تان از دربین میرود و حوزه‌ی دیدتان گسترش می‌یابد و دیدتان بر چیزی که می‌خوانید متمرکز میشود و خود به خود تندخوان می‌شوید و سپس از آن دیگر نمی‌توانید آهسته بخوانید. اما به یاد داشته باشید که تندخوانی منجر می‌شود که ادراک شما از آن مطلب بالاتر هم برود، چون ناخودآگاه تمرکز حواستان را زیاد‌تر می‌کند.

تنها این نکته‌ی فراوان حیاتی را بدانید که شتاب قرائت همه‌ی کتاب‌ها نظیر هم نیست. ممکن است پس از نقطه نهایی همین زمان یک کتاب رمان را اصلی شتاب 1000 کلمه بخوانید البته یک کتاب مشقت بار را اهمیت سرعت 300 کلمه بخوانید و این طبیعی است، چون سرعت خواندن به عامل ها زیادی بستگی دارد. خواندن مکتوب تندخوانی با ذهن ناخودآگاه به چه کسانی سفارش می‌شود؟ همین کتاب برای مشاوران تحصیلی، دانش‌آموزان و دانشجویان، کارمندان، استادان دانشکده و هر کسی که می‌خواهد شتاب مطالعه خویش را بالا چیره شود و حافظه‌اش را تقویت کند، کاربردی و سودمند است. در قسمتی از مکتوب تندخوانی مهم ذهن ناخودآگاه می‌خوانیم: در جایی آهسته و خلوت بنشینید، چشم‌ها را ببندید و در ذهن خود شروع به شمارش از 20 تا 1 نمایید و با هر شماره احساس کنید بدنتان آرام‌تر و رهاتر شده است. پس از آن به مدت چندین دقیقه به تصویر یک گل یا هر چیز جالبی که از قبل مهیا کرده‌اید نگاه کنید.

بهترین کتاب برای تندخوانی

بهترین کتاب برای تندخوانی

 بعد از آن به آرامی دیده را ببندید و تصویر را در ذهن داشته باشید. آن‌گاه از مدتی زمان نگاه کردن به تصویر را کم نمایید البته مدت نگه‌داری آن در ذهن را بیش‌تر نمایید تا این که بعد از مدتی اصلی یک نگاه می‌توانید تصاویر را در ذهنتان برای مدت متعددی نگه دارید و آنان را ببینید. کلیدی همین فعالیت علاوه بر این‌که تمرکزتان زیاد می شود حافظه‌تان هم تقویت می‌شود. به جهت در ذهن داشتن این تصویر، مخصوصاً در اوایل، موانعی ایجاد می‌شود؛ یعنی ممکن می باشد تصویر را گم نمایید و یا این که افکار متعدد سبب ساز اختلال در آن شوند. این امر طبیعی میباشد و بگذارید اذهان بیایند و بروند. سعی نکنید که به چیزی فکر نکنید. تنها به راحتی به به عبارتی تصویر فکر کنید هر وقت کارایی کنید فکرتان را از چیزی برگردانید و به آن فکر نکنید فکرتان آشفته‌تر می‌شود. هر وقت در ارتفاع تمرین متوجه شدید که فکرتان به چیز دیگری معطوف شده میباشد به آرامی آن را به سمت گل فرضی بیاورید. تلاش نمایید که در اوایل حدود 1 دقیقه این تصویر را در ذهن داشته باشید و آن گاه کم‌کم زمان را زیادتر کنید تا به 10 دقیقه برسد. درصورتیکه چنین تمرینی را به طور مداوم انجام دهید پس از مدتی فکرتان آسوده‌تر میگردد و ایده‌های جالبی به ذهنتان میرسد و احساس آرامش بیشتری خواهید کرد، زیرا در چنین حالتی به حالت آلفا می‌رسید و موقعیت آلفا نیز که حیاتی مزایای بسیار می‌باشد.

برای دریافت رایگان دوره هدف گذاری و کمسب اطلاعات بیشتر برای شرکت کردن در دوره تندخوانی با شماره تماس زیر، تماس حاصل بفرمایید : 09374538499

منبع:shariatnia.com